Altres serveis

Iddink posa a disposició de les famílies i alumnes altres serveis que solucionen o faciliten altres necessitats.

Serveis addicionals

Iddink posa a disposició de les famílies i alumnes altres serveis que solucionen o faciliten altres necessitats.

Substitució d’ecoBooks

El servei de substitució d’ecobooks només es pot contractar en el moment de fer la comanda i cobreix la substitució (només una vegada per llibre) dels ecoBooks (llibres reutilitzables) de la vostra comanda, en el període comprès des del moment en què es reben els llibres fins a l’1 de juny de l’any següent per als següents casos: Humitats, Robatori i incendi.

Condicions de el servei:

o Té el mateix cost independentment de el nombre de ecoBooks de la comanda.
o Només es pot contractar en el moment de fer la comanda.
o Cobreix la substitució una única vegada per llibre.
o Permet la substitució des que es reben els ecoBooks fins al dia 1 de juny de l’any següent.

Folrat de llibres

Sabem que una de les tasques més dures de l’inici del curs és el folrat dels llibres. Les bombolles d’aire, els talls, el temps …
Iddink ofereix un servei de folrat de llibres amb màquines professionals.

Característiques:

o Resistent a l’aigua però permeable a l’oxigen per evitar retenció d’humitat
o Sense olor, no tòxic
o Evita que els llibres s’enganxin entre ells
o Transparent
o Respectuós amb el medi ambient

A més, aquest any hem inclòs un pack de folrat autònom que permet a les famílies folrar els llibres des de casa.

Substitució d’ecoBooks

El servei de substitució d’ecobooks només es pot contractar en el moment de fer la comanda i cobreix la substitució (només una vegada per llibre) dels ecoBooks (llibres reutilitzables) de la vostra comanda, en el període comprès des del moment en què es reben els llibres fins a l’1 de juny de l’any següent per als següents casos: Humitats, Robatori i incendi.

Condicions de el servei:

o Té el mateix cost independentment de el nombre de ecoBooks de la comanda.
o Només es pot contractar en el moment de fer la comanda.
o Cobreix la substitució una única vegada per llibre.
o Permet la substitució des que es reben els ecoBooks fins al dia 1 de juny de l’any següent.

Folrat de llibres

Sabem que una de les tasques més dures de l’inici del curs és el folrat dels llibres. Les bombolles d’aire, els talls, el temps …
Iddink ofereix un servei de folrat de llibres amb màquines professionals.

Característiques:

o Resistent a l’aigua però permeable a l’oxigen per evitar retenció d’humitat
o Sense olor, no tòxic
o Evita que els llibres s’enganxin entre ells
o Transparent
o Respectuós amb el medi ambient

A més, aquest any hem inclòs un pack de folrat autònom que permet a les famílies folrar els llibres des de casa.

Atenció al client

Ens preocupem i treballem cada dia per ampliar i millorar els nostres serveis. És per això que per tal de poder donar resposta a totes les sol·licituds i incidències, en Iddink posem a la disposició dels pares atenció i suport professional mitjançant telèfon, correu, compte d’usuari i presencialment.

o Telèfon: 902 565 411
o E-mail: enviant un correu a info@iddink.es, o de manera directa Mitjançant el nostre formulari de contacte
o Oficines: Avinguda de la Ribera, 11 – Pallejà, 08780 ( Barcelona)

Iddink disposa de què possiblement sigui el Servei d’Atenció a l’Estudiant més complet d’Espanya atenent tot tipus de consultes per mail, telèfon o via web.
En molts centres escolars, a més, vam acudir un dia acordat amb el col·legi per atendre presencialment als estudiants i famílies que ho desitgin.

Transport a domicili
Sabem que la comoditat és un dels valors que més puntuen els nostres clients. Per això i per que volem que la nostra atenció sigui un punt de distinció, lliurem totes les comandes a domicili els 365 dies de l’any.
Lliurem tots els nostres comandes mitjançant Correus i ASM / GLS.
No et preocupis si no estàs al teu domicili el dia que fem el lliurament, el transportista et contactará abans de fer-te el lliurament per veure si et trobes al domicili i pactarà amb tu l’horari. Si per contra el paquet t’és lliurat per correus, guardaran la teva comanda a les seves instal·lacions perquè puguis acudir a buscar-lo quan millor et convingui!
Atenció al client

Ens preocupem i treballem cada dia per ampliar i millorar els nostres serveis. És per això que per tal de poder donar resposta a totes les sol·licituds i incidències, en Iddink posem a la disposició dels pares atenció i suport professional mitjançant telèfon, correu, compte d’usuari i presencialment.

o Telèfon: 902 565 411
o E-mail: enviant un correu a info@iddink.es, o de manera directa Mitjançant el nostre formulari de contacte
o Oficines: Avinguda de la Ribera, 11 – Pallejà, 08780 ( Barcelona)

Iddink disposa de què possiblement sigui el Servei d’Atenció a l’Estudiant més complet d’Espanya atenent tot tipus de consultes per mail, telèfon o via web.
En molts centres escolars, a més, vam acudir un dia acordat amb el col·legi per atendre presencialment als estudiants i famílies que ho desitgin.

Transport a domicili
Sabem que la comoditat és un dels valors que més puntuen els nostres clients. Per això i per que volem que la nostra atenció sigui un punt de distinció, lliurem totes les comandes a domicili els 365 dies de l’any.
Lliurem tots els nostres comandes mitjançant Correus i ASM / GLS.
No et preocupis si no estàs al teu domicili el dia que fem el lliurament, el transportista et contactará abans de fer-te el lliurament per veure si et trobes al domicili i pactarà amb tu l’horari. Si per contra el paquet t’és lliurat per correus, guardaran la teva comanda a les seves instal·lacions perquè puguis acudir a buscar-lo quan millor et convingui!